صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های ستادی 


ارسال به دوست    نسخه چاپي

تولید یک هزار و 800 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی همسو با نظر مخاطب در شرکت گاز استان بوشهر

 

 

روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر| در سال 1398 روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر سعی نمود تا با بهره گیری از توان بالای کارشناسان محترم در بخشهای مختلف تحولی در بحث اطلاع رسانی گسترده از خدمات رسانی شرکت را داشته باشد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر رییس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر گفت:  واحد روابط عمومی این شرکت در راستای تحقق اهداف استراتژیک و همچنین خلق ارزشهای مطلوب برای ذینفعان  هر ساله اقدام به انجام پروژه ی " نظر سنجی و تحلیل رضایت ذینفعان" می کند.

 

عباسی گفت: از آنجایی که تحقیق یکی از چهار رکن اصلی فرایند روابط عمومی می باشد، این شرکت هر ساله با همکاری دانشگاه خلیج فارس به انجام این مهم می پردازد و از نتایج تحلیلی این گزارش جهت برسی نقاط قوت و قابل بهبود شرکت استفاده کرده و با انجام برنامه ریزی های مدون و هدفمند در کسب رضایت حداکثری ذینفعان خود اقداماتی را طراحی و اجرا می کند.

 

عباسی گفت : شرکت گاز استان بوشهر با انتشار بیش از 600 پست با محتوای های عملکردی ، خبری، آموزشی در صفحه اختصاصی شرکت و همچنین به روز رسانی پورتال شرکت و تولید بیش از 100 عنوان خبری در سال گذشته و نشر در فضای رسانه ای توانست به بازخوردهای خوبی  دست پیدا کند.

 

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر در ادامه افزود:  با توجه به گستردگی رسانه ملی و فراگیری این رسانه جمعی ، شرکت گاز استان بوشهر در سال گذشته با تولید و پخش قریب به 1800 دقیقه برنامه رادیویی  و تلوزیونی در قالب های متنوع اقدامات چشمگیر و در خوری انجام داده است.

 

عباسی در ادامه گفت : روابط عمومی شرکت گاز استان در راستای تعامل با اصحاب رسانه و سیاست درب های باز همواره پذیرای اصحاب محترم رسانه می باشد و با انجام فعالیت های خود در قالب مسولیت اجتماعی با اجرای طرحهای مختلف  چون طرح امدادگران عاشورایی، همیار گاز و همکاری با مجموعه های ورزشی سعی داشته تا در این مسیر هم اقدامات مثمر ثمری را انجام دهد.

 

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان در پایان افزود: تولید محتوا، برنامه سازی و استفاده از ظرفیت فراوان رسانه ها و شبکه های اطلاع رسانی جدید می تواند تاثیر مطلوب و اثر بخشی در برقراری ارتباط دوسویه در راستای درک مشترک با مخاطب را بوجود آورد.  

 

 

پایان./

کد خبر: ١٠٣٢١ | تاریخ درج خبر: سه شنبه ٢٧ خرداد ١٣٩٩ | تعداد بازدید خبر: 206
فایل ضمیمه:

خروج